Kom och träffa oss i Hagalund!

Under veckan kommer våra kommunalråd Arne Öberg och Sara Kukka-Salam vara i stadsdelen Hagalund. Vi kommer knacka dörr, ha torgmöten och besöka föreningsliv och näringsliv. Vi har lanserat vår vision för Hagalund och nu vill vi gärna höga vad ni tycker. På torsdag 8 februari kl. 18 har vi ett öppet möte på Hagalundsgatan 38A. Arne och Sara går igenom våra förslag och svarar på frågor och tar tacksamt emot synpunkter.

Skulle du vilja komma och prata med oss? Vi står måndag – torsdag mellan kl. 17-18 utanför Willys. På helgen träffar du oss vid 12-tiden och några timmar framåt. Kom förbi och säg vad du tycker. Det kan vara både ris som ros. Vi är genuint intresserade av vad ni tycker om våra förslag. Vi knackar även dörr i hela stadsdelen varje kväll.

Vi kommer vara ute och tala om vårt förslag med verksamhet i stadsdelen. Det gäller Parkskolan, Hagalundsparken, förskolor, länkarna, byggbolag, Kulturskolan, Vuxenutbildningen, ett boende mm.
Tycker du också det är dags för ny skola och fler bostäder för unga i Hagalund? Gå in och skriv vad du tycker om våra förslag: Vårt Hagalund